Zgłaszanie szkody

PROCEDURA ZGŁASZANIA SZKODY KOMUNIKACYJNEJ

Dokumenty potrzebne do zgłoszenia szkody:

1. Dowód rejestracyjny

2. Polisa

3. Prawo jazdy

4. Oświadczenie sprawcy (w przypadku szkody z OC)

Skontaktuj się z nami 85 66 444 94 - a my pomożemy Państwu zgłosić szkodę do towarzystwa ubezpieczeniowego oraz wypełnić wymagane dokumenty i załatwić formalności.

Wykonujemy samolikwidację dla szkód zgłoszonych w:

PZU, WARTA, ERGO HESTIA, ALLIANZ, AVIVA, GENERALI, BENEFIA, COMPENSA, AXA, LINK4.

Do Państwa należy tylko zgłoszenie telefoniczne poprzez infolinię. Oględziny samochodu, zdjęcia, kosztorys i przyjęcie dokumentów wykonają na miejscu nasi doradcy serwisowi, pomogą również w samym zgłoszeniu telefonicznym.

Jeśli chcecie Państwo zgłosić szkodę do ubezpieczyciela, należy wybrać numer infolinii:

PZU 0 801 102 102

WARTA 0 801 311 311

ALLIANZ 0 801 10 20 30

ERGO HESTIA 0 801 107 107

HDI 0 801 801 181

AXA 0 801 200 200

AVIVA 0 801 888 444

LINK4 022 444 44 44

COMPENSA 0 801 120 000

TUW 0 801 003 003